Vzhledem k tomu, že se čím dál více používají platební karty i v podnikatelské sféře, je nutné vyjasnit si pravidla pro jejich používání, protože ne v každé účetní jednotce jsou tato pravidla správně dodržována.
Na semináři se naučíte, jak postupovat v případě používání platebních karet zaměstnavatele – od vydání platební karty příslušnému zaměstnanci, přes metodiku až po zúčtování. *
• zavedení platebních karet zaměstnavatele,
• veškeré doklady vázané na platební karty,
• osoby oprávněné používat platební karty,
• nastavení pravidel pro používání platebních karet,
• používání platebních karet při pracovních cestách,
• postup použití platební karty pro výběr hotovosti do pokladny,
• vyúčtování plateb a výběrů platební kartou,
• použití platebních karet pro úhradu běžných provozních potřeb,
• směrnice pro používání firemní karty – podrobný návod na sestavení vnitřní směrnice,
• dohoda o odpovědnosti za svěřené prostředky,
• rizika spojená s používáním platebnách karet,
• evidence platebních karet,
• náležitosti dokladů při platbě kartou,
• účetní operace při použití platební karty,
• upozornění na chyby v účtování,
• limity pro platební karty,
• ztráta platební karty,
• chyby při používání platební karty.
Odpovědi na dotazy.
Datum | Místo konání | Cena | |
---|---|---|---|
30. 09. 2025 | Praha | 2 490 Kč 3 012 Kč s DPH |
Firma: 1. VOX s.r.o.