Key Account Management
* Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy.
Datum | Místo konání | Cena | |
---|---|---|---|
30. 10. 2024 | Brno | 7 200 Kč 8 712 Kč s DPH |
|
30. 10. 2024 | Praha | 7 200 Kč 8 712 Kč s DPH |
|
11. 12. 2024 | Praha | 7 200 Kč 8 712 Kč s DPH |
|
11. 12. 2024 | Brno | 7 200 Kč 8 712 Kč s DPH |
|
05. 02. 2025 | Brno | 7 200 Kč 8 712 Kč s DPH |
|
05. 02. 2025 | Praha | 7 200 Kč 8 712 Kč s DPH |
Firma: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills
Lektor: některý z odborných lektorů společnosti ICT Pro.