Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát.
Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním telefonickém kontaktu.
Natrénujete využití otázek pro zjednodušení komunikace a dozvíte se, jak pracovat s různými typy lidí ano, i s těmi v emocích. Vyzkoušíte si, jaký je rozdíl mezi pojmy „slyšet“ a „skutečně naslouchat“.
Natrénujte profesionální přístup v telefonické komunikaci.
Pak vás máloco překvapí. *
• principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu při telefonické komunikaci,
• jak dobře využít aktivního naslouchání při telefonickém hovoru ke zjištění potřebných informací,
• jak klást otázky a vést hovor tak, aby komunikace byla efektivnější pro obě strany,
• trénink získaných znalostí a dovedností pro jejich okamžité použití v reálných situacích,
Datum | Místo konání | Cena | |
---|---|---|---|
19. 03. 2025 | Praha | 5 490 Kč 6 642 Kč s DPH |
|
10. 06. 2025 | Praha | 5 490 Kč 6 642 Kč s DPH |
Firma: 1. VOX s.r.o.