Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý dojem.
Odnesete si informace, jak vystupovat, jak komunikovat s klienty osobně, mailem i po telefonu.
Získáte informace, jak vhodně komunikovat s interním klientem.
Odnesete si poznatky, jak řešit konkrétní situace z praxe. *
Recepční v dnešních společnost mívá více úkolů než jen svoji recepci. Je to dobře pro společnost? A jak se s tím popasuje ona sama? Probereme, jak skloubit všechny povinnosti v čase a prostoru s úsměvem a co možná bez stresu.
• recepční – první tvář společnosti, se kterou se klient setká,
• co vše ovlivňuje první dojem,
• pravidla pro komunikaci s klienty: uvítání, osobní, mailový i telefonický kontakt,
• základní pravidla etikety,
• komunikace s interním klientem – kolegou,
• jak řešit náročné pracovní situace: příklady řešení konkrétních situací z praxe.
Datum | Místo konání | Cena | |
---|---|---|---|
10. 03. 2025 | Praha | 3 990 Kč 4 827 Kč s DPH |
|
07. 04. 2025 | Praha | 3 990 Kč 4 827 Kč s DPH |
Firma: 1. VOX s.r.o.