Profesionální recepce

O kurzu:

Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý dojem.
Odnesete si informace, jak vystupovat, jak komunikovat s klienty osobně, mailem i po telefonu.
Získáte informace, jak vhodně komunikovat s interním klientem.
Odnesete si poznatky, jak řešit konkrétní situace z praxe. *
Recepční v dnešních společnost mívá více úkolů než jen svoji recepci. Je to dobře pro společnost? A jak se s tím popasuje ona sama? Probereme, jak skloubit všechny povinnosti v čase a prostoru s úsměvem a co možná bez stresu.
• recepční – první tvář společnosti, se kterou se klient setká,
• co vše ovlivňuje první dojem,
• pravidla pro komunikaci s klienty: uvítání, osobní, mailový i telefonický kontakt,
• základní pravidla etikety,
• komunikace s interním klientem – kolegou,
• jak řešit náročné pracovní situace: příklady řešení konkrétních situací z praxe.

Volné termíny k přihlášení

Datum Místo konání Cena
10. 03. 2025 Praha 3 990 Kč
4 827 Kč s DPH
07. 04. 2025 Praha 3 990 Kč
4 827 Kč s DPH

Kdo vás bude školit?

Firma: 1. VOX s.r.o.

Kategorie a štítky

Internetový marketing 198 Komunikace 172 Profesionální 78 Umělá inteligence 170 Stres 28