Jak zlepšit své prezentační dovednosti a vystupování na veřejnosti? Jak se zbavit trémy? A jak si připravit působivou prezentaci? To vše a mnoho dalšího si projdeme v kurzu, který vás mimo jiné seznámí s tím, jak lépe zvládat svoji řeč těla, rétoriku i argumentaci. Úspěšná prezentace před kolegy, na...
Phone Interactive Communication * Cílem tréninku je poskytnout nástroje a dovednosti, které zvýší vaši sebejistotu v telefonické komunikaci. Naučíte se nejen překonat trému, ale také získáte pevný základ v rétorice a komunikačních schopnostech. Skvěle se připravíte na vedoucí role v telefonických...
Active Telemarketing * Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní te...
Získáte jistotu v různých sociálních situacích, odnesete si návod, jak dobře využít předností své osobnosti. Procvičíte dovednosti potřebné k vedení konstruktivní kritiky, budete umět lépe pracovat s emocemi vlastními i emocemi druhých. Všechna cvičení jsou navázána na případy z praxe. Získáte j...
Argumentation and Negotiation * * * Cílem praktického workshopu je pochopit podstatu vyjednávání při různých situacích, umět uplatnit přípravu i vyjednávací postupy a zjistit výhodnost využívání argumentace. Zjistíte, jak podpořit dosažení vzájemného výsledku vyjednávání. Dozvíte se, jak vyjedná...
Argumentace připomíná šerm. Je třeba rychle reagovat na soupeře a mířit slovy přesně. Naučíme vás to. Umění argumentovat se opírá o naše osobnostní předpoklady a vlohy. Někomu to jde samo, někdo naráží na vnitřní překážky. Argumentace je však oblast komunikace, která se dá dobře trénovat. Ani sebele...
Cílem školení je příprava a trénink procesu přípravy a realizace prezentace obchodního produktu nebo výsledků práce. Absolventi školení se díky novým postupům naučí vytvářet precizní přípravu prezentace a zároveň zesílí její efekt při vlastní realizaci. Zkonfrontují si své stávající postupy s nejlep...
Cíl kurzu Naučit se efektivně komunikovat v prostředí s různými zájmy. Zaměření kurzu Kurz je určen pro pracovníky a zaměstnance, kteří chtějí lépe zvládat náročnější komunikační situace se zákazníky, dodavateli, konkurenty, či cizími organizacemi. Vhodný je také pro obchodníky, manažery ...
Seminář přispěje k vaší větší jistotě při zvládání obtížných situací, které mohou v průběhu vyjednávání nastat. Prostřednictvím tréninku a řešení situací z praxe si významně upevníte pokročilejší vyjednávací dovednosti. * 1. den Psychologie vyjednávání • psycholog...
Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na hospodářské výsledky je přímý a dobře měřitelný. Pracovníci nákupu jsou vystaveni dvojímu tlaku: na jedné straně tlaku nadřízených na dosahování optimálních podmínek nákupu, na druhé straně argumentům prodejců, ...
Marketing Plan and Budget * Marketingový plán a marketingový rozpočet jsou nosnou konstrukcí marketingu. Jejich kvalita, konkrétnost a měřitelnost ovlivní marketingové aktivity, stejně jako kvalitu jejich výstupů. V tomto kurzu vám ukážeme jak stanovovat správně cíle, aby nedocházelo k nežádoucím úč...
Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi klienty, získáte základy networkingu, dozvíte se, jak ve správnou chvíli položit tu správnou otázku a jak celou dobu dobře vést obchodní jednání. Seminář se opírá ...
Úspěšná komunikace vyžaduje schopnost působit důvěryhodně a přesvědčivě. Seminář se zabývá hlavními předpoklady a zásadami přesvědčivé komunikace – důvěryhodností mluvčího, přesvědčivostí sdělení, vhodnou argumentací, překonáváním námitek, udržením pozornosti i nejčastějšími praktickými bariérami př...
Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního nácviku objevíte potenciál dobře položených otázek. Celkově získáte přehled a větší kontrolu nad vámi vedenými rozhovory. * • techniky vstřícné komunikace jako prevence konfliktu, • ...