Zákaznický servis, který dělá rozdíl - Zákaznický servis není jen o odpovědích, ale o zážitku – naučte se ho vytvářet.

O kurzu:

Zákaznická zkušenost je rozhodující faktor úspěchu každé firmy. Tento praktický trénink vám pomůže zvládnout i ty nejnáročnější zákaznické interakce s jistotou a profesionalitou. Naučíte se, jak správně naslouchat, efektivně komunikovat a zvládnout stresové situace bez negativních emocí. Osvojíte si techniky empatické komunikace, parafrázování a st

Volné termíny k přihlášení

Datum Místo konání Cena
08. 10. 2025 Praha 1 7 990 Kč
9 667 Kč s DPH
12. 11. 2025 Brno 7 990 Kč
9 667 Kč s DPH
04. 12. 2025 Praha 1 7 990 Kč
9 667 Kč s DPH

Kdo vás bude školit?

Firma: Top Vision

Kategorie a štítky

Komunikace 168 Právo 464 Stres 32