TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI

O kurzu:

Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy.
Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost? Nevadí vám telefonování, ale chcete se zbavit pocitu, že někoho obtěžujete? Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit studené kontakty ? Jsou někdy vaše hovory příliš dlouhé, málo efektivní, nejste si jistí, jak reagovat? Pojďte to změnit! Je-li náplní vaší práce
podávání informací po telefonu telefonická k

Volné termíny k přihlášení

Datum Místo konání Cena
19. 11. 2024 Praha 4 5 450 Kč
6 594 Kč s DPH
19. 11. 2024 itemscope itemtype= http: - - 3 950 Kč
4 779 Kč s DPH

Kdo vás bude školit?

Firma: AHA PR Agency, s.r.o.

Lektor: KA Lenka Jedličková
* lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.

Kategorie a štítky

Komunikace 159