Strategický management: tvorba, prosazování a hodnocení podnikové strategie

O kurzu:

Cílem semináře je vysvětlit podstatu, principy a význam podnikové strategie, zásady a kritéria její tvorby, jejího zavádění i hodnocení její správnosti a účinnosti. V souvislosti s úkoly vnitřního auditu se zaměřuje především na to, jak podnikovou strategii v organizaci důsledně zavést a prosadit, jak objektivně hodnotit její úspěšnost i kdy a jak

Volné termíny k přihlášení

Datum Místo konání Cena
17. 12. 2024 Praha 2 3 100 Kč
3 751 Kč s DPH

Kdo vás bude školit?

Firma: Český institut interních auditorů, z.s.

Lektor: doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc. doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc. Consilium Group, management consultants, s.r.o. Již více než deset let se věnuje podnikovému poradenství v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů, je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group, Management Consultants, s.r.o. Současně působí jako učitel na Karlově Univerzitě a lektor pro podnikovou sféru. Je autorem řady časopiseckých i několika knižních publikací zabývajících se řízením a vedením lidí, například Řízení lidí v organizaci, Byznys je o lidech, Tvorba a rozvoj organizačních systémů, Jak zvládnout deset nejobtížnějších situací manažera.

Kategorie a štítky

Management 64 Právo 363 Seminář 253