Osobitá péče o zákazníka

O kurzu:

Special Customer Care
* Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka partnera po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí stejně jako partner zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí. Energeticky a nákla

Volné termíny k přihlášení

Datum Místo konání Cena
04. 09. 2024 Brno 6 500 Kč
7 865 Kč s DPH
27. 11. 2024 Brno 6 500 Kč
7 865 Kč s DPH
27. 11. 2024 Praha 6 500 Kč
7 865 Kč s DPH
19. 02. 2025 Praha 6 500 Kč
7 865 Kč s DPH

Kdo vás bude školit?

Firma: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

Lektor: některý z odborných lektorů společnosti ICT Pro.

Kategorie a štítky

Pro obchodníky 44 Stříhání a kosmetická úprava psů 21