Na tomto semináři:
• se naučíte správné komunikační postupy,
• pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem,
• zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem,
• pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat,
• začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta. *
• příprava na telefonát: struktura rozhovoru s klientem,
• komunikační úrovně a komunikační bloky,
• typy zákaznické motivace,
• zlatá pravidla telefonování,
• typologie klientů,
• typy otázek a jejich prezentace klientovi,
• na co si dát v rozhovoru pozor,
• námitky a jak s nimi pracovat,
• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.
Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
• jak obchodovat po telefonu,
• jak po telefonu zaujmout,
• postup pro telefonické sjednávání schůzek stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci,
• práce s doporučením.
Datum | Místo konání | Cena | |
---|---|---|---|
22. 07. 2025 | Praha | 5 590 Kč 6 763 Kč s DPH |
Firma: 1. VOX s.r.o.