Jak efektivně pracovat s komplikovanými zaměstnanci

O kurzu:

Reagujte adekvátně na situace vyvolané konfliktními zaměstnanci nenechte se strhnout manipulací a emocemi. Osvojíte si konkrétní reakce na konfliktní jednání.
Poznáte typologii pracovníků se sklonem k potížím. Odnesete si základy psychopatologie v jednání s konfliktními typy.
Natrénujete potřebné dovednosti, které využijete při komunikaci s problémovým pracovníkem. *
• typy konfliktního až destruktivního chování zaměstanců,
• psychopatologie osobnosti problémového pracovníka,
• techniky a postupy při komunikaci s jednotlivými konfliktními typy,
• jak pracovat s negativním dotazováním a ignorováním,
• jak v klidu odolat negativním poznámkám, postojům, agresi, manipulaci a výmluvám,
• postupy kompromisního řešení ve vypjatých situacích,
• možnosti pozitivní motivace i v problémové situaci,
• diagnóza vlastního stylu jednání a reagování v emočně nepříjemných a vypjatých situacích při komunikaci s konfliktním pracovníkem.

Volné termíny k přihlášení

Datum Místo konání Cena
29. 10. 2024 Praha 5 590 Kč
6 763 Kč s DPH
18. 12. 2024 Praha 5 590 Kč
6 763 Kč s DPH

Kdo vás bude školit?

Firma: 1. VOX a.s.

Kategorie a štítky

Komunikace 159 Manipulace 21 Motivace 29 Řešení konfliktů 37