Reagujte adekvátně na situace vyvolané konfliktními zaměstnanci nenechte se strhnout manipulací a emocemi. Osvojíte si konkrétní reakce na konfliktní jednání.
Poznáte typologii pracovníků se sklonem k potížím. Odnesete si základy psychopatologie v jednání s konfliktními typy.
Natrénujete potřebné dovednosti, které využijete při komunikaci s problémovým pracovníkem. *
• typy konfliktního až destruktivního chování zaměstanců,
• psychopatologie osobnosti problémového pracovníka,
• techniky a postupy při komunikaci s jednotlivými konfliktními typy,
• jak pracovat s negativním dotazováním a ignorováním,
• jak v klidu odolat negativním poznámkám, postojům, agresi, manipulaci a výmluvám,
• postupy kompromisního řešení ve vypjatých situacích,
• možnosti pozitivní motivace i v problémové situaci,
• diagnóza vlastního stylu jednání a reagování v emočně nepříjemných a vypjatých situacích při komunikaci s konfliktním pracovníkem.
Datum | Místo konání | Cena | |
---|---|---|---|
29. 10. 2024 | Praha | 5 590 Kč 6 763 Kč s DPH |
|
18. 12. 2024 | Praha | 5 590 Kč 6 763 Kč s DPH |
Firma: 1. VOX a.s.