IT Help Desk aneb Service Desk

O kurzu:

* Seznámit účastníky s důležitými aspekty IT Help Desku
* Service Desku.
Objasnit hlavní činnosti, procesy, postupy a metody, potřebné dovednosti a nástroje.
Probrat návaznost na metodologii ITIL zejm. novou verzi ITIL 4, ale i ty předchozí.
Diskutovat tuto problematiku nad konkrétními příklady z praxe. OBSAH SEMINÁŘE
Moderní IT

Volné termíny k přihlášení

Datum Místo konání Cena
24. 10. 2024 Praha 2 3 900 Kč
4 719 Kč s DPH

Kdo vás bude školit?

Firma: Český institut interních auditorů, z.s.

Lektor: Vladimír Krůta, Dipl. Mgmt Vladimír Krůta, Dipl. Mgmt
Působí jako poradce a lektor v rámci vlastní firmy KRUTOL® Consulting Současné hlavní aktivity: lektorská činnost, semináře v oblastech: řízení procesů se zaměřením na IT služby, interní směrnice, správa procesů a metodologie a také konzultace v managementu, podnikovém řízení, obchodním či organizačním plánování a řízení rozvoje organizace. Absolvoval certifikace např. ITIL® v2, ITIL® v3, ISO 9000-2000 Transition Auditor, ISO 14000 Enviromental Management System Internal Auditor, Prince 2.

Kategorie a štítky

ITIL 2 ITIL4 2 Seminář 269